Submit your Entries Until 07/02/2025 & Save 9%

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα #1: Best Campaigns & Communications

Αναδεικνύονται και βραβεύονται οι καλύτερες πρακτικές δημιουργίας καινοτόμων εκστρατειών και επικοινωνιακών προγραμμάτων που έχουν επιτελέσει καθοριστική σημασία για την επίτευξη του στόχου της εσωτερικής δικτύωσης και συμμετοχής των εργαζομένων, προβάλλοντας παράλληλα τις αξίες των εταιρειών και οργανισμών.

1.1 Best Internal Communications Campaign
1.2 Best Communication of Change or Business Transformation
1.3 Best Internal Communications in a Crisis
1.4 Best Benefits / EVP Communication
1.5 Best Employer Branding Campaign
1.6 Best Diversity, Equity & Inclusion (DE&I) Campaign
1.7 Best Environmental, Social and Governance (ESG) Campaign
1.8 Best Leadership Communication Program
1.9 Best Communication for Wellbeing Program
1.13 Best Employee Volunteer Communication Program
1.10 Best Communication of Corporate Purpose
1.11 Best Communication of Corporate Culture/Identity
1.12 Best Feedback Facilitation Campaign
1.13 Best Engagement Communication for a Disparate or Remote Workforce [NEW]
1.14 Other*

Ενότητα #2: Best Content

Βραβεύονται οι κορυφαίες πρακτικές και πρωτοβουλίες επικοινωνίας από ομάδες που δημιούργησαν καινοτόμο, εξαιρετικό περιεχόμενο προκειμένου να ενθαρρύνουν και να ενισχύσουν τη συμμετοχή των εργαζομένων, δημιουργώντας θετικό συνεργατικό εργασιακό περιβάλλον και διασφαλίζοντας την επιτυχία των οργανισμών.

2.1 Best use of Data
2.2 Best use of Content Development
2.3 Best use of Storytelling
2.4 Best Engagement of Brand Ambassadors
2.5 Best Use of Employee-Generated Content [NEW]
2.6 Other*

Ενότητα #3: Best Media, Channels & Tools

Αξιολογείται και αναδεικνύεται η αριστεία στη χρήση μέσων, καναλιών και εργαλείων επικοινωνίας, αναγνωρίζοντας πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν ως προς την αξιοποίηση σύγχρονων καναλιών και αναβαθμισμένων μέσων ανταλλαγής απόψεων και πληροφορίων.

3.1 Best use of Social Media
3.2 Best use of Audio / Podcast
3.3 Best use of Video
3.4 Best Event / Celebration
3.5 Best Internal Publication: (Print or Digital)
3.6 Best Mobile App
3.7 Best Intranet
3.8 Best New or Relaunched Channel
3.9 Best Use of AI in Internal Communications [NEW]
3.10 Other*

Ενότητα #4: Best Internal Communications & Employee Engagement by Sector

Βραβεύονται επιχειρήσεις και οργανισμοί βάσει του κλάδου που δραστηριοποιούνται για το σύνολο των δράσεων και πρωτοβου λιών συνέργειας που εφάρμοσαν μεταξύ εσωτερικής επικοινωνίας και συμμετοχής των εργαζομένων τους, ως φιλοσοφία ευθυγράμμι σης του ανθρώπινου δυναμικού με την αποστολή και το όραμα του οργανισμού.

4.1 Banking / Insurance / Financial Services
4.2 Beauty / Well-being
4.3 Energy / Utilities
4.4 FMCG / Food and Beverage
4.5 Gaming (IT – Software Developers)
4.6 Healthcare and Pharma
4.7 Manufacturing
4.8 Marketing / Communications
4.9 Professional Services & Consulting
4.10 Public Sector & NGOs
4.11 Retail
4.12 Security & Safety
4.13 Telcos, Media & Technology
4.14 Training Services
4.15 Other*

TIP: αναφέρετε περιγραφή και στοιχεία υποψηφιότητας ανά ενότητα:

Πχ: Η υποψηφιότητα να πρέπει να συνοψίζει τα κύρια χαρακτηριστικά και τη σημασία του έργου/δράσεις/πρωτοβουλίας και να αναδεικνύει το ρόλο της ομάδας στην υλοποίησή του. Ειδικότερα, στην υποψηφιότητα θα πρέπει να περιλαμβάνονται στοιχεία και λεπτομέρειες, μεταξύ άλλων, για τα ακόλουθα:

  • Πλαίσιο αγοράς εντός της οποίας υλοποιήθηκε το έργο
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα
  • Εμπλεκόμενα μέρη (φυσικά ή νομικά πρόσωπα) κατά περίπτωση, συμπεριλαμβανομένων συμβούλων, συνεργατών, εταίρων και in-house συμβούλων
  • Ετήσια απόδοση της υποψήφιας ομάδας, μοντέλο τιμολόγησης, οικονομική απόδοση, η αξιολόγηση της δουλειάς από τον πελάτη

* Κατηγορία Other
Στην κατηγορία αυτή υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες των βραβείων. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτή την κατηγορία ελέγχονται από την Επιτροπή Αξιολόγησης και ο/η Πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές κατηγορίες) ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μια νέας τέτοιας κατηγορίας καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξολοκλήρου υπό την εποπτεία της Επιτροπής Αξιολόγησης. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία Other δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες.

Grand Awards / Platinum

Internal Communication & Employee Engagement Champion of the Year
Το κορυφαίο βραβείο θα απονεμηθεί στην εταιρεία/ οργανισμό που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες. To Gold βραβείο λαμβάνει 7 πόντους, το Silver βραβείο 3 πόντους και το Bronze βραβείο 1 πόντο.

Internal Communication & Employee Engagement Provider of the Year
Το βραβείο αυτό απονέμεται στις εταιρείες – Providers που θα συγκεντρώσουν τους περισσότερους πόντους, όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσουν στο σύνολο των κατηγοριών, σε όλες τις ενότητες , καταθέτοντας έργα για λογαριασμό πελατών τους ή από κοινού με τους πελάτες τους.

Σημείωση 1: Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερόμενων βραβείων.

Σημείωση 2: Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με την σύμφωνη γνώμη του/της Προέδρου, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία. Σημειώνεται ότι για την πιο αξιοκρατική αξιολόγηση των υποψηφίων, μπορεί να δημιουργηθούν υποκατηγορίες εφόσον σε μια κατηγορία υπάρχει ένας κρίσιμος αριθμός υποψηφιοτήτων. Στις υποκατηγορίες εντάσσονται υποψηφιότητες που μπορούν να ομαδοποιηθούν με βάση κάποιο κριτήριο (ενδεικτικά budget έργου, επιφάνεια κ.ό.κ.)

Platinum Awards
Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας από την Επιτροπή Αξιολόγησης, ανάμεσα στο σύνολο των νικητών στη συγκεκριμένη ενότητα. Το Platinum βραβείο λαμβάνει 10 πόντους.

Διακρίσεις

Gold – Silver – Bronze Βραβεια
Από τη βαθμολογία της Επιτροπής Αξιολόγησης αναδεικνύονται Gold, Silver ή/ και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold (Χρυσό): Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από το γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver (Αργυρό): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία)

Bronze (Χάλκινο): Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης όπως αυτός ορίζεται από το μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Η Διοργανώτρια Εταιρεία, κατόπιν απόφασης του/της Προέδρου ή και της επιτροπής αξιολόγησης, διατηρεί το δικαίωμα, μετά την υποβολή των υποψηφιοτήτων, να συγχωνεύσει ή να ακυρώσει κατηγορίες, καθώς και να μεταφέρει υποψηφιότητες σε διαφορετική κατηγορία. Σημειώνεται ότι για την πιο αξιοκρατική αξιολόγηση των υποψηφίων, μπορεί να δημιουργηθούν υποκατηγορίες εφόσον σε μια κατηγορία υπάρχει ένας κρίσιμος αριθμός υποψηφιοτήτων. Στις υποκατηγορίες εντάσσονται υποψηφιότητες που μπορούν να ομαδοποιηθούν με βάση κάποιο κριτήριο (ενδεικτικά budget έργου, επιφάνεια κ.ό.κ.)